PANASZKEZELÉS
Tájékoztató panaszkezelésről
A panasznak nincs megkötött formája. Kétféle módon lehet panaszt tenni:
- írásban
- szóban
Írásbeli panasz esetén az alábbi lehetőségek közül választhat a panasztevő:
- kézzel írott,
- géppel írott,
- MNB által rendszeresített Fogyasztói panasz nyomtatványon (ez a nyomtatvány letölthető a weblapunkról a Letölthető nyomtatványok címszó alatt vagy www.mnb.hu oldaláról)
Ez történhet:
- postai úton – a pénztár címe: 2400 Dunaújváros, Vasmű út 39. II. 202.
- személyesen a Pénztár helyiségében – a pénztár székhelye: 2400 Dunaújváros, Vasmű út 39. II. 202.
- más által átadott irat útján
- Telefaxon, de csak ha aláírta a panasztevő – faxszám: 25/500-637
- E-mailben – e-mail cím: kapcsolat@gyongyhaznyp.hu
Szóbeli panasz esetén két lehetőség közül választhat a panasztevő:
- a pénztár ügyfélszolgálatán mondja el panaszát, melyről jegyzőkönyvet veszünk fel,
- hangrögzítős telefonos vonalunkat felhívva mondhatja el a panaszát, melynek száma: 25/500-638
Mindkét esetben kivizsgálásra kerül a panasz és írásban kapja meg a pénztár válaszát a panasztevő, mely választ a megadott lakcímre küldjük.
A Szabályzatok, tájékoztatók, aktualitások címszó alatt a weblapunkon mindig megtalálható az aktuális Ügyfélszolgálati, fogyasztóvédelmi és panaszkezelési szabályzat, ahol bővebben olvashat a panaszkezelésről.