Feliratkozás hírlevélre
2020.10.26.
Panaszkezelés2020-03-04T10:07:12+00:00

PANASZKEZELÉS

Tájékoztató panaszkezelésről

A panasznak nincs megkötött formája. Kétféle módon lehet panaszt tenni:

  • írásban
  • szóban

Írásbeli panasz esetén az alábbi lehetőségek közül választhat a panasztevő:

  • kézzel írott,
  • géppel írott,
  • MNB által rendszeresített Fogyasztói panasz nyomtatványon (ez a nyomtatvány letölthető a weblapunkról a Letölthető nyomtatványok címszó alatt vagy www.mnb.hu oldaláról)

Ez történhet:

  • postai úton – a pénztár címe: 2400 Dunaújváros, Vasmű út 39. II. 202.
  • személyesen a Pénztár helyiségében – a pénztár székhelye: 2400 Dunaújváros, Vasmű út 39. II. 202.
  • más által átadott irat útján
  • Telefaxon, de csak ha aláírta a panasztevő – faxszám: 25/500-637
  • E-mailben – e-mail cím: kapcsolat@gyongyhaznyp.hu

Szóbeli panasz esetén két lehetőség közül választhat a panasztevő:

  • a pénztár ügyfélszolgálatán mondja el panaszát, melyről jegyzőkönyvet veszünk fel,
  • hangrögzítős telefonos vonalunkat felhívva mondhatja el a panaszát, melynek száma: 25/500-638

Mindkét esetben kivizsgálásra kerül a panasz és írásban kapja meg a pénztár válaszát a panasztevő, mely választ a megadott lakcímre küldjük.

A Szabályzatok, tájékoztatók, aktualitások címszó alatt a weblapunkon mindig megtalálható az aktuális Ügyfélszolgálati, fogyasztóvédelmi és panaszkezelési szabályzat, ahol bővebben olvashat a panaszkezelésről.

MNB

MNB Békéltető testület